annalinneaskoglund

Regnig lördag!

Kategori: det vardagliga livet

Bild från Turkiet resan

Igår hade jag bara svenska i skolan, eller ja, jag åkte hem för mådde inge bra, hade ont i huvudet osv. Låg och vilade i typ 2-3 timmar så mådde bättre sen. Mamma kom och hämtade mig runt halv 2 för att åka till sandviken och kika på lägenheter till mig. hihi! Käkade där på kvällen sen önvningskörde jag hem, åkte runt lite i Årsunda och så. På kvällen tog jag moppen över till Karin, Anna var där med. Kikade på film.
Idag väckte mamma mig vid 11, skulle till optikern i Tärnsjö för att kolla om huvudvärken kommer ifrån om jag behöver glasögon. Men nej, behövde inga nu iallafall, skulle vänta och se om det blev bättre, om inte skulle jag såfall komma tillbaka till hösten. Nu är jag hemma och har ätit nudlar, ska nog plugga lite, har två inlämningar som ska in i veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: