annalinneaskoglund

Söndag den tjugonde maj

Kategori: det vardagliga livet

Igår tog jag moppen till Vista och var med när dom släppte ut kossorna för första gången i år. Kom hem och gjorde ingenting, tog en sväng till ica med syrran och handlade lite grejor eftersom jag skulle till Karin och käka tacokycklingssallad på kvällen. Supergott är det. Var där hela kvällen sen vidare till Emil och sov.

Idag har jag haft fullt upp, vaknade vid halv 12, åkte hem och hämtade en nyckel sen vidare för att jobba. Efter blev jag hämtat och åkte vidare mot Linda för lite tårtkalas! Och efter det övningskörde jag till Solliden och kikade på a-lagsmatch och efteråt följde jag med Sofia en sväng hem innan vi gick till kyrkan för att lyssna på några som spelade! Men nu är jag hemma och har nyss sprungit på bandet i ungefär 40min. Duktig Linnea. Ska väl ta och duscha nu och sedan kanske kolla klart på en film och sova.

sötlasse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: