annalinneaskoglund

Jag och min lilla hjärtis

Kategori: mina egna tankar


Vad heter ni? Linnea och Emil
Hur träffades ni? Vi träffades väl på dagis eftersom vi gick på samma och har alltid gått i samma klass! :)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej det har vi icke!
Har båda körkort? Ingen av oss
Isåfall, vem kör bäst? Båda övningskör så vi kanske är lika duktiga eller dåliga
Kommer du ihåg er första kyss? Japp, haha
Vem är äldst? Han, två månader ungefär
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur, han vet jag inte
Vem fyller först på året? Emil
Vem är längst? Han 
Vem sjunger bäst? Ingen är dukig på att sjunga så lika dåliga kanske
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja det gjorde vi
Blev du kär vid första ögonkastet? Haha nej
Har ni någon speciell låt? Jag vet inte, vi hade en förr som vi alltid lyssnade på men nu vet jag inte
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollade på tv, film käkar myser typ
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, oftast då gör vi väl det
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, två kilomter ifrån varandra kanske
Blir du lätt svartsjuk? Nja, bryr mig inte så mycket men ibland kanske!
Brukar ni bråka? Ja, tjaffsar om små skitsaker
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar mest
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ryggen/magen
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha, ja båda två brukar väl kunna göra det ibland
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 och ett halvt år den 27 februari

Kommentarer


Kommentera inlägget här: