annalinneaskoglund

Måndag igen

Kategori: det vardagliga livet

Var med Anna nästan hela dagen, hon åkte väl hem runt halv 3. Åkte och städade då och sen hem lite fort för att käka och byta om tills fotbollsträningen halv 5. Fick lite damp också innan, ingen var hemma och hittade inte mina fotbollsskor. Men löste sig tillslut! Kom hem runt halv 8, var riktigt kul åh spela igen! Sen sov jag även hos Emil som jag inte träffas på ett tag! :)

Började klockan nio idag, och kommer göra det varje dag den här veckan eftersom vi har resursvecka innan sportlovet! Slutade runt ett, men var tvugnen att stanna eftersom jag skule göra ett prov som jag missat när jag var sjuk. Efter det blev det stan med Sofia och kika lite! Men nu är jag hemma och ska snart åka på zumba som alla andra måndagar!

En gammal än

Kommentarer


Kommentera inlägget här: